1.1 – Päivitetty 08.02.2024
HopLopin verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
HopLopin verkkokauppa on Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämä verkkopalvelu, josta voit ostaa arvolahjakortteja ja sisäänpääsytuotteita kuten sarjalippuja sekä kulloinkin saatavilla olevia kampanjatuotteita kuten passit tai kampanjahintaiset sarjaliput.
Verkkokaupan käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä. Käyttämällä verkkopalvelua sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa Lipputuotteella tarkoitetaan verkkokaupassa maksettua HopLopin sisäänpääsy-, kampanja- tai arvolahjakorttituotetta.
Hinnat, tuotetiedot ja voimassaoloaika
Lipputuotteen hinta on verkkokaupassa tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta, joka sisältää arvonlisäveron. Hintoihin lisätään mahdolliset toimituskulut.
Verkkokaupan tuotteet käyvät sisäänpääsytuotteiksi tai maksuvälineiksi HopLop sisäseikkailupuistoissa Suomessa, jollei yksittäisessä lipputuotteessa toisin mainita.
Tuotetiedoissa mainitaan, jos tuote käy sisäänpääsytuotteeksi tai maksuvälineeksi myös Leo´s Leikkimaihin Suomessa.
Verkkokaupasta ostettu Lipputuote on pääasiallisesti voimassa ostopäivästä alkaen. Lipputuotteiden voimassaoloaika vaihtelee ja kunkin tuotteet voimassaolo on nähtävissä tuotetiedoissa ennen ostoa.
Tilaaminen ja toimitustapa
Lipputuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Sopimus tulee voimaan, kun olet tehnyt tilauksen verkkokauppamme järjestelmään.
Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme oston yhteydessä antamaasi sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää maksetut Lipputuotteet QR-koodeineen. Sisäleikkipuistojen vastaanotossa voit näyttää liput digitaalisesti. Halutessasi voit myös tulostaa liput. Ostetut Lipputuotteet ovat käytettävissäsi myös OmaHopLop tilisi kautta.
Mahdolliset toimituskulut määräytyvät kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti ja niiden hinnat ovat nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.
Mikäli Lipputuotteet eivät ole saapuneet sähköpostiisi yhden (1) päivän kuluessa suoritetusta maksusta, ole yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä HopLopiin.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com
Vaihto- ja palautusoikeus
Käyttämättömiä lipputuotteita ei lunasteta takaisin, hyvitetä tai vaihdeta rahaksi.
Lipputuotteiden käyttötiedot tai käyttämättömän tuotteen tiedot tarkistetaan vain ja ainoastaan perustuen HopLopin tietojärjestelmässä säilytettäviin käyttötietoihin.
Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa osto 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Huomioithan, että päiväkohtaisilla lipuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Mikäli haluat palauttaa ostoksesi, ota yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun sopiaksesi palautusjärjestelyistä. Palautusta varten tulee sinun ilmoittaa nimesi, puhelinnumerosi sekä lipputuotteen koodi sekä toimittaa maksutapahtuman tiedot tarkistusta varten.
Ylivoimainen este
HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä. HopLop pyrkii ilmoittamaan ylivoimaisesta esteestä asiakkaille mahdollisimman nopeasti.
Muutokset toimitusehtoihin
HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.
Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu
Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.
Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.