Getjenny

1.1 – Päivitetty 08.02.2024

HopLopin verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

HopLopin verkkokauppa on Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämä verkkopalvelu, josta voit ostaa arvolahjakortteja ja sisäänpääsytuotteita kuten sarjalippuja sekä kulloinkin saatavilla olevia kampanjatuotteita kuten passit tai kampanjahintaiset sarjaliput.

Verkkokaupan käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä. Käyttämällä verkkopalvelua sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa Lipputuotteella tarkoitetaan verkkokaupassa maksettua HopLopin sisäänpääsy-, kampanja- tai arvolahjakorttituotetta. 

Hinnat, tuotetiedot ja voimassaoloaika

Lipputuotteen hinta on verkkokaupassa tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta, joka sisältää arvonlisäveron. Hintoihin lisätään mahdolliset toimituskulut.

Verkkokaupan tuotteet käyvät sisäänpääsytuotteiksi tai maksuvälineiksi HopLop sisäseikkailupuistoissa Suomessa, jollei yksittäisessä lipputuotteessa toisin mainita.

Tuotetiedoissa mainitaan, jos tuote käy sisäänpääsytuotteeksi tai maksuvälineeksi myös Leo´s Leikkimaihin Suomessa.

Verkkokaupasta ostettu Lipputuote on pääasiallisesti voimassa ostopäivästä alkaen. Lipputuotteiden voimassaoloaika vaihtelee ja kunkin tuotteet voimassaolo on nähtävissä tuotetiedoissa ennen ostoa.

Tilaaminen ja toimitustapa

Lipputuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Sopimus tulee voimaan, kun olet tehnyt tilauksen verkkokauppamme järjestelmään.

Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme oston yhteydessä antamaasi sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää maksetut Lipputuotteet QR-koodeineen. Sisäleikkipuistojen vastaanotossa voit näyttää liput digitaalisesti. Halutessasi voit myös tulostaa liput. Ostetut Lipputuotteet ovat käytettävissäsi myös OmaHopLop tilisi kautta.

Mahdolliset toimituskulut määräytyvät kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti ja niiden hinnat ovat nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.

Mikäli Lipputuotteet eivät ole saapuneet sähköpostiisi yhden (1) päivän kuluessa suoritetusta maksusta, ole yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä HopLopiin.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com

Vaihto- ja palautusoikeus

Käyttämättömiä lipputuotteita ei lunasteta takaisin, hyvitetä tai vaihdeta rahaksi.

Lipputuotteiden käyttötiedot tai käyttämättömän tuotteen tiedot tarkistetaan vain ja ainoastaan perustuen HopLopin tietojärjestelmässä säilytettäviin käyttötietoihin.

Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa osto 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Huomioithan, että päiväkohtaisilla lipuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Mikäli haluat palauttaa ostoksesi, ota yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun sopiaksesi palautusjärjestelyistä. Palautusta varten tulee sinun ilmoittaa nimesi, puhelinnumerosi sekä lipputuotteen koodi sekä toimittaa maksutapahtuman tiedot tarkistusta varten.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä. HopLop pyrkii ilmoittamaan ylivoimaisesta esteestä asiakkaille mahdollisimman nopeasti.

Muutokset toimitusehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 16.4.-26.5.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Passi liitetään varaajan Family -tiliin.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty synttärisankarille.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Passi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.
Varaa leikkiaika ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän passia” painiketta.
 
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä passisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Passi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 
 
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi