Getjenny

Päivitetty 8.2.2024

HopLop syntymäpäiväjuhlien varausehdot

Voit varata HopLop sisäleikkipuiston syntymäpäiväjuhlat Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämästä (24h) verkkopalvelusta, tai puhelimitse asiakaspalvelusta.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit syntymäpäiväjuhlien varaamisen yhteydessä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla HopLopin syntymäpäiväjuhlat sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan HopLopin syntymäpäiväjuhlaa kaikkine varaukseen kuluvine palveluineen, jonka varausmaksu on maksettu ja alustavalla varauksella tarkoitetaan varausta kaikkine varaukseen kuluvine palveluineen, jonka varausmaksua ei ole maksettu. Tilaisuudella tarkoitetaan varattua syntymäpäiväjuhlaa. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkopalvelun määrittämää tilaisuuden päivämäärää alkuaikoineen.

Hinnat ja varausmaksu

HopLopin syntymäpäiväjuhlat ja HopLopin tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Syntymäpäiväjuhlien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana syntymäpäiväjuhlien varausprosessia.

Varausmaksu maksetaan varausta tehdessä ja tilaisuuden loppumaksu suoritetaan järjestävässä puistossa tilaisuuden alkaessa. Maksettu varausmaksu vähennetään tilaisuuden loppusummasta.

Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä syntymäpäiväjuhlien hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen ostettavilla poleteilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.

Alustava varaus

Asiakkaalla on mahdollisuus tehdä alustava varaus puhelimitse. Puhelinvarauksen jälkeen asiakkaalla on 48 tuntia aikaa maksaa varausmaksu ennen alustavan varauksen poistamista verkkopalvelusta. Maksamaton alustava varaus poistuu automaattisesti.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä HopLopiin.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com

Tilaisuuden vahvistaminen

Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuuden pitopäivää. Vahvistus suoritetaan OmaHopLopin verkkopalvelussa, puhelimitse asiakaspalvelussa tai suoraan missä tahansa HopLop sisäleikkipuistossa.

Lasten ja valvojien lukumäärä

Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on alkaen 7 lasta arkisin (ma-pe) ja 8 lasta viikonloppuisin (la-su). Maksimiosallistujamäärä määräytyy varattavan juhlatilan mukaan. Tilaisuuteen vaaditaan 1 valvoja jokaista 10 lasta kohden. Valvojan vastuulla on vastata lapsien leikkiturvallisuudesta. Mikäli osallistujamäärissä ilmenee tilaisuuden varauksen vahvistamisen jälkeen muutoksia, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä puhelimitse HopLopin asiakaspalveluun. Tilaisuuden pitopäivänä tapahtuvat henkilömäärien muutokset hyvitetään sisäänpääsyjen osalta. Tarjoiluiden tai lisäpalveluiden osuutta ei hyvitetä. Minimiveloitusperuste on alkaen 7 lasta arkisin (ma-pe) ja 8 lasta viikonloppuisin (la-su).

Tilaisuuden päivämäärän muuttaminen

Voit muuttaa tilaisuuden pitopäivämäärää itse OmaHopLopin verkkopalvelun tai HopLopin asiakaspalvelun kautta ennen varauksen vahvistamista. Varauksen vahvistamisen jälkeen tai lähempänä kuin 48 tuntia ennen tilaisuutta, muutos on mahdollista tehdä puhelimitse asiakaspalvelusta. Muutosten toteuttamisen edellytyksenä on se, että varaustilanne sallii muutosten tekemisen.

Päivämäärän muuttaminen ei edellytä uuden varausmaksun maksamista. Tilaisuuden pitopäivän muuttaminen toiselle päivälle ei ole mahdollista tilaisuuden pitopäivänä.

Tilaisuuden peruuttaminen

Voit peruuttaa varauksen ennen tilaisuuden pitopäivää ottamalla yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun.

Tilaisuuden peruuntuessa varausmaksun tilalle saat varausmaksun arvoisen lahjakortin, joka on voimassa 12 kuukautta.

Tilaisuuden kesto

Tilaisuus sisältää rajoittamattoman leikkiajan. Rajoittamaton leikkiaika alkaa verkkopalvelun määrittämänä päivänä. Mikäli asiakas haluaa saapua puistoon aikaisemmin kuin verkkopalvelun määrittämänä huoneen varausajankohtana, tulee asiakkaan ennen tilaisuuden pitopäivää kertoa arvioitu saapumisaika varauksen lisätiedoissa.

Tilaisuuden tila tai huonevaraus

Tilaisuus sisältää joko tila- tai huonevarauksen. Tilan tai huoneen varausaika määräytyy verkkopalvelun asettamien aikojen mukaisesti. Tilan tai huoneen varausajan kesto voi vaihdella asiakkaan valitseman varausajankohdan mukaisesti.

Tarjoiluaika

Juhlien tarjoilut asetetaan tarjolle tila- tai huonevarauksen alkaessa. Tarjoiluaika kestää tila- tai huonevarauksen alusta 1 tunnin, riippumatta huonevarauksen kokonaiskestosta.

Turvallisuus

HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

HopLop ei ole vakuuttanut vierailijoita

HopLop ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 16.4.-26.5.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Passi liitetään varaajan Family -tiliin.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty synttärisankarille.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Passi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.
Varaa leikkiaika ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän passia” painiketta.
 
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä passisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Passi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 
 
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi