Päivitetty 8.2.2024
Ryhmien varausehdot
Voit varata HopLop sisäleikkipuistoon ryhmätilaisuuden Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämästä (24h) verkkopalvelusta, tai puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.
Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit ryhmätilaisuuden varaamisen yhteydessä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.
Varaamalla HopLopin ryhmätilaisuuden sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan HopLopin ryhmätilaisuutta kaikkine varaukseen kuluvine palveluineen. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkopalvelun määrittämää tilaisuuden päivämäärää alkuaikoineen.
Hinnat
HopLopin ryhmätilaisuudet ja HopLopin tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Ryhmätilaisuuksien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana ryhmätilaisuuden varausprosessia ja ryhmätilaisuuksien infosivulla.
Varauksen tekeminen on maksutonta.
Tilaisuuden hinta perustuu vahvistetussa varauksessa ilmoitettuun henkilömäärään. Ryhmän tulee saapua paikalle yhtä aikaa.
Päiväkotiryhmien sisäänpääsyhinnoittelu on voimassa ainoastaan arkisin päiväkoti-ikäisille lapsille (0-6v).
Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä ryhmäsisäänpääsyn hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen ostettavilla poleteilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.
Varauksen tekeminen
Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Sinulla on mahdollisuus tehdä varaus myös puhelimitse tai sähköpostitse HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.
Lasten ja valvojien lukumäärä
Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on 10 lasta. Maksimiosallistujamäärä määräytyy toimipisteen maksimihenkilömäärän mukaisesti. Tilaisuuteen vaaditaan vähintään 1 valvoja jokaista 15 lasta kohden. Valvojan vastuulla on vastata lapsien leikkiturvallisuudesta.
Tilaisuuden vahvistaminen
Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa HopLopille. Vahvistusajankohta vaihtelee tilaisuuden palveluiden mukaan. Vahvistus suoritetaan puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.
Tilaisuuden muuttaminen ja peruminen
Ryhmävarausta voi muuttaa tai sen voi perua 48 tuntia ennen tilaisuutta, jos ryhmälle ei ole varattu tarjoiluja. Muutokset voi tehdä ottamalla yhteyttä HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.
Ryhmävaraukset ja tilaisuudet, joihin on tilattu tarjoiluja, voi perua veloituksetta 5 vuorokautta ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen HopLop pidättää oikeuden periä tarjoiluun varautumisesta aiheutuneita kuluja vahvistetun asiakasmäärän mukaan.
Muutokset voivat vaikuttaa hinnoitteluun
Tilaisuuden maksaminen
Ryhmätilaisuuden maksu suoritetaan yhtenä maksuna järjestävässä puistossa tilaisuuden alkaessa. Muut maksutavat kuten laskutus tai maksusitoumuksen käyttö on mahdollista, jos siitä on sovittu HopLopin kanssa ennen tilaisuutta.
Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan laskutusta, tulee sinun toimittaa laskutustiedot varauksen yhteydessä HopLopin myyntiin tai asiakaspalveluun. HopLop varaa oikeuden evätä laskutusmaksutavan käytön tilaisuuden maksutapana.
Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan maksusitoumusta, tulee sinun tehdä varaus myynnin tai asiakaspalvelun kautta ja kyetä esittämään tarvittavat tiedot ryhmän saapuessa leikkimään. HopLop varaa oikeuden evätä maksusitoumuksen käytön tilaisuuden maksutapana.
Tilaisuuden kesto
Tilaisuus sisältää rajatun leikkiajan, jollei muusta ole sovittu HopLopin kanssa. Leikkiaika alkaa verkkopalvelun määrittämänä päivänä ja kellonaikana, joka on tilaisuuden alkuaika.
Tilaisuuden tila tai huonevaraus
Jos tilaisuus sisältää tila- tai huonevarauksen, tilan tai huoneen varausaika määräytyy verkkopalvelun asettamien aikojen mukaisesti.
Tarjoiluaika
Tilaisuuden tarjoilut asetetaan tarjolle varauksen mukaisesti.
Turvallisuus
HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.
HopLop ei ole vakuuttanut vierailijoita
HopLop ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.
Ylivoimainen este
HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.
Muutokset palveluehtoihin
HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.
Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu
Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.
Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.