Usein kysyttyjä kysymyksiä
Löydä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin
Onko mielessäsi kysyttävää puistoistamme, aktiviteeteistamme, aukioloajoistamme tai hinnoistamme? Ei hätää! Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!
Kategoriat
Tietoa Leo's HopLopista
HopLop ja Leo’s Leikkimaa yhdistyivät Euroopan suurimmaksi sisäleikkipuistoryhmäksi tammikuussa 2023.
Montako HopLop ja Leo's puistoa on Suomessa?
Suomessa on tällä hetkellä 15 HopLop ja 7 Leo’s puistoa.
Pääkaupunkiseutu:
Espoo, Suomenoja – HopLop
Espoo – Leo’s
Helsinki, Outlet – HopLop
Helsinki, Tripla – Leo’s
Helsinki, Roihupelto – HopLop
Vantaa – HopLop
Tampereen seutu:
Pirkkala – HopLop
Tampere, Linnainmaa – HopLop
Tampere – Leo’s
Turun seutu:
Raisio – HopLop
Turku – Leo’s
Oulun seutu:
Kempele – Leo’s
Oulu – HopLop
Muu Suomi:
Joensuu – HopLop
Jyvaskyla – HopLop
Kuopio – HopLop
Lahti – Leo’s
Lappeenranta – HopLop
Lohja – HopLop
Pori – Leo’s
Seinäjoki – HopLop
Vaasa – HopLop
Onko HopLop ja Leos puistoja muissa maissa?
HopLop puistoja on Suomessa 15. Leo’s puistoja on noin 50 viidessä eri maassa. Tällä hetkellä Leo’s Leikkimaat sijaitsevat Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Saksassa.
Vierailu HopLopissa
MINKÄ IKÄISILLE HOPLOP SOPII?
HopLop toivottaa kaikki 0-15-vuotiaat lapset tervetulleiksi!
SAAKO RATTAAT TAI VAUNUT TUODA PUISTOON?
Totta kai, vaunut ja rattaat saa tuoda sisälle!
ONKO HopLopissa OMA ALUE PIENILLE?
Kyllä, meillä on erillinen taaperoalue, joka on suunniteltu erityisesti pienimmille vieraillemme.
ONKO TAVAROILLE ERILLISIÄ SÄILYTYSLOKEROITA?
On, säilytyslokerikot löytyvät sisäänkäynnin läheltä. Lokeroita voi käyttää poleteilla.
PÄÄSEVÄTKÖ AIKUISET HopLopiin ILMAN LAPSIA?
Valitettavasti ei. HopLopiin eivät aikuiset voi tulla ilman lapsia.
PITÄÄKÖ AIKUISEN OLLA LÄSNÄ PUISTOSSA?
Kyllä, aikuisen tulee olla läsnä puistossa koko leikkiajan. Aikuinen on vastuussa mukana olevista lapsista.
Pitääkö aikuisen maksaa pääsylippu?
Kyllä, kaikilla puistoon saapuvilla täytyy olla pääsylippu. Yli 16-vuotiaiden pääsylippu maksaa 2,90 €. Jos lapsella on passi, se sisältää sisäänpääsyn 2 aikuiselle.
MITEN HopLopiin KANNATTAA PUKEUTUA?
HopLopissa seikkaillaan aina sukat jalassa. Myös aikuisilla täytyy olla sukat. Suosittelemme pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa.
Onko HopLopissa ravintola?
Kyllä, kaikissa HopLopeissa on viihtyisä ravintola josta mieluista syötävää löytyy niin lapsille kuin aikuisille. Ravintolassa toimii kätevä mobiilitilausjärjestelmä, jonka avulla voit kätevästi tilata ja maksaa ruoat omalta paikaltasi. Kaikissa HopLopeissa on myös ilmainen wi-fi.
SAAKO OMIA EVÄITÄ TUODa HopLopiin?
Ei, omien ruokien ja juomien tuominen ei ole sallittua. Meillä on oma ravintola, josta löytyy monipuolisesti vaihtoehtoja kun nälkä yllättää.
Leikkiaika
TARVITSEEKO LEIKKIAIKA VARATA ETUKÄTEEN?
Suosittelemme varaamaan leikkiajan verkkosivuillamme ennen vierailua. Näin varmistat paikkasi ja saat vieläpä edullisemman hinnan. Paikan päälle voi myös tulla, jos vapaata tilaa löytyy.
MILLOIN VARAAMANI LEIKKIAIKA ALKAA?
Leikkiaika alkaa, kun saavut puistoon ja kirjaudut sisään kassalla.
PITÄÄKÖ MINUN MAKSAA, JOS EN AIO ITSE LEIKKIÄ?
Kyllä, kaikilla puistoon saapuvilla täytyy olla pääsylippu.
KUINKA PALJON PÄÄSYLIPPU MAKSAA?
Hinta vaihtelee lapsen iän, kellonajan, viikonpäivän ja valitsemasi puiston mukaan. Ajankohtaiset hinnan löydät varausjärjestelmästämme.
MIKSI HINNAT VAIHTELEVAT?
Hinnat vaihtelevat sen mukaan, mihin aikaan päivästä ja minä viikonpäivänä tulet ja mihin leikkimaahan haluat mennä. Jos lapsi on 12-23 kuukauden ikäinen, maksat vain 50 % lapsen hinnasta, ja aina joka päivä on viimeiselle tunnille tarjolla erikoishinta.
MITEN VOIN MUUTTAA VARAAMAANI LEIKKIAIKAA?
Voit helposti muuttaa varaamaasi leikkiaikaa verkkosivuillamme. “Oma profiili” -kohdasta löydät “Omat liput”, josta voit muuttaa leikkiaikaa aina tuntia ennen sen alkua.
VOINKO PERUA VARAAMANI LEIKKIAJAN?
Leikkiaikaa ei voi perua, mutta voit siirtää sen toiselle päivälle kirjautumalla verkkosivuille samalla sähköpostiosoitteella, jolla teit varauksen. ‘Oma profiili’ -kohdasta löydät ‘Omat liput’, ja sieltä voit siirtää aikaa aina tuntia ennen leikkiajan alkua.
MITEN PITKÄ LEIKKIAIKA ON?
Leikkiaika on neljä tuntia, ja se alkaa, kun saavut puistoon.
KUINKA PALJON MUKAAN TULEVA AVUSTAJA MAKSAA?
Avustaja pääsee ilmaiseksi esittämällä avustajakortin. Jos käytät avustajakorttia, saavu suoraan puistoon ilman ennakkovarausta. Vaikka varaus tehdään paikan päällä puistossa, saat silti verkkohinnan mukaisen alennuksen. Näin varmistamme, että vierailusi on mahdollisimman sujuva ja mukava.
Leo's & HopLop Family tili
MINULLA ON ONGELMIA FAMILY TILIN KANSSA
Ei hätää, me autamme! Jos et saa palautettua salasanaa tai et pääse kirjautumaan sisään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi
HALUAN POISTAA FAMILY TILINI. KUINKA SE ONNISTUU?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi niin autamme sinua.
VOINKO LINKITTÄÄ USEAMMAN SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN PERHETILIINI?
Perhetiliin voi linkittää vain yhden sähköpostiosoitteen.
Oma HopLop
Miksi OmaHopLop poistui?
Yhdistyimme Leo’s Leikkimaan kanssa ja otimme yhteiset järjestelmät käyttöömme, jotta voimme palvella asiakkaitamme paremmin.
Miten kirjaudun vanhaan OmaHoplopiin?
OmaHopLopiin pääset kirjautumaan hoplop.fi sivujen kautta oikealla yläreunassa olevan kirjaudu sisään avautuvan sivun kautta.
Mistä löydän vanhat HopLop lippuni?
Löydät HopLop lippusi omalta tililtäsi omaHopLopista.
Miten voin maksaa HopLop lipuilla?
HopLop lippuja voit käyttää kaikissa HopLop ja Leo’s puistoissa ympäri Suomen. Voin näyttää kassalla lippusi suoraan omaHopLopista.
Miksi liput eivät ole siirtyneet uudelle Leo's & HopLop Family-tilille?
Valitettavasti teknisesti ei ollut mahdollista siirtää lippuja uuteen järjestelmään. Lippuja voi kuitenkin käyttää normaalisti OmaHopLopin kautta.
En löydä vanhoja HopLop lippujani, mitä teen?
Voit laittaa viestiä asiakaspalveluumme hello@leoshoplop.fi, niin autamme sinua lippujesi kanssa.
Lippukortit
KUINKA KAUAN LIPPUKORTTI ON VOIMASSA?
4, 6 ja 8 kerran lippukortit ovat voimassa kuusi kuukautta ostohetkestä. Kampanjalippukorttien, kuten 5 kerran lippukortin voimassaolo vaihtelee kampanjakohtaisesti.
SISÄLTYYKÖ LIPPUUN AIKUISTEN SISÄÄNPÄÄSY?
Ei, lippukortti ei sisällä aikuisten sisäänpääsyä. Aikuisen sisäänpääsy tulee ostaa erikseen.
ONKO LIPPUKORTTI HENKILÖKOHTAINEN?
Ei, lippukortti ei ole henkilökohtainen eikä sitä tarvitse liittää tiettyyn lapseen.
VOINKO KÄYTTÄÄ LIPPUKORTTIA ERI PUISTOISSA?
Kyllä, lippukortilla pääsee mihin tahansa HopLop tai Leo’s puistoon Suomessa.
MITEN MAKSAN LIPPUKORTILLA VARATESSANI LEIKKIAIKAA ENNAKKOON?
Valittuasi leikkiajan, valitse “Maksa lahjakortilla/lippukortilla”. Sen jälkeen olet kun olet varannut leikkiajan maksu suoritetaan puiston kassalla. Muista näyttää lippukorttiin liittyvä QR-koodi saavuttuasi puistoon.
MITEN TIEDÄN, KUINKA MONTA SISÄÄNPÄÄSYÄ LIPPUKORTILLANI ON JÄLJELLÄ?
Leikkimaassa henkilökunta voi auttaa sinua tarkistamaan jäljellä olevat sisäänpääsyt lippukortiltasi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi.
VOINKO KÄYTTÄÄ USEITA LIPPUJA LIPPUKORTILTANI YHDEN VIERAILUN AIKANA?
Kyllä, se on ihan ok! Veloitamme yhden lipun per lapsi, ja suosittelemme maksamaan aikuisten lipuista erikseen.
VOINKO LINKITTÄÄ LIPPUKORTTINI PERHETILIINI?
Jos ostat lippukortin suoraan verkkokaupasta, se linkitetään perhetiliisi. Jos olet saanut lippukortin lahjaksi, voit linkittää sen jälkikäteen perhetiliisi.
Passit
MITÄ KAUSI- TAI VUOSIPASSIIN SISÄLTYY?
TARVITSEEKO MINUN VARATA LEIKKIAIKAA JOS MINULLA ON PASSI?
Suosittelemme varaamaan leikkiajan etukäteen, jotta saat varmasti haluamasi ajan. Muista, että sinun tulee olla kirjautunut perhetilillesi voidaksesi käyttää passiasi.
ONKO PASSI HENKILÖKOHTAINEN?
Kyllä, vuosi- ja kausipassit ovat henkilökohtaisia ja yhteen lapseen liitettyjä.
Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
VOINKO OSTAA KERRALLA USEAMMAN PASSIN?
Kyllä, mutta sinun on ostettava jokainen passi erikseen, koska kortti on henkilökohtainen ja liitetty yhteen lapseen.
VOINKO KESKEYTTÄÄ PASSIN VOIMASSAOLON?
Ei, kausi-tai vuosipassin voimassaoloa ei voi keskeyttää.
ONKO OLEMASSA PASSEJA 1-VUOTIAILLE?
Kyllä, 1-vuotiaiden passeilla on edullisempi hinta, ja niitä voi ostaa 12–23 kuukauden ikäisille lapsille.
MISTÄ LÖYDÄN LAPSEN PASSIN?
Kausi- tai vuosipassi rekisteröidään perhetilille, ja pääset korttiin QR-koodin kautta kohdasta “Passi/Lippukortti”. Jos haluat lisäksi fyysisen kortin, puiston henkilökunta voi auttaa. Yksi fyysinen kortti per passituote sisältyy hintaan.
VOINKO SAADA FYYSISTÄ KORTTIA PASSILLE?
Kausi- tai vuosipassi rekisteröidään perhetilille, ja pääset korttiin QR-koodin kautta kohdasta “Passi/Lippukortti”. Jos haluat lisäksi fyysisen kortin, puiston henkilökunta voi auttaa. Yksi fyysinen kortti per passituote sisältyy hintaan.
LAPSENI TÄYTTÄÄ 2 VUOTTA ENNEN 1-VUOTIAIDEN PASSIN VOIMASSAOLOAJAN PÄÄTTYMISTÄ, MITÄ SILLOIN TAPAHTUU?
Kausikortti pysyy voimassa koko voimassaoloajan, vaikka lapsi täyttääkin 2 vuotta kyseisenä aikana. On tärkeää ostaa passi ennen kuin lapsi täyttää 23 kuukautta.
Lahjakortit
MISTÄ VOIN OSTAA LAHJAKORTIN?
Lahjakortin voi ostaa suoraan verkkokaupasta tai puistosta. Puistossa ostetussa lahjakortissa on kortti mukana, verkkokaupasta ostetussa lahjakortissa on digitaalinen kortti, joka lähetetään sähköpostitse.
MITEN VOIN TARKISTAA LAHJAKORTIN SALDON JA VOIMASSAOLOAIKAJAN?
Lahjakortin saldon ja voimassaolon voit tarkistaa puistossa. Voit myös lähettää kyselyn asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme mielellämme.
PITÄÄKÖ LEIKKIAIKA VARATA VERKOSTA, JOS MAKSAN LAHJAKORTILLA?
Suosittelemme aina varaamaan leikkiajan verkosta etukäteen, jotta pääset varmasti sisään. Voit valita maksutavaksi lahjakortin. Muista myös näyttää lahjakorttisi kassalla henkilökunnalle. Lahjakortti täytyy siis tuoda puistoon mukanasi, vaikka varaatkin leikkiajan ennakkoon.
MITÄ TAPAHTUU, JOS LAHJAKORTTI UNOHTUU KOTIIN?
Lahjakortilla maksamiseen tarvitaan lahjakortti tai lahjakortin QR-koodi puistossa. Jos kortti unohtuu kotiin, on valittava toinen maksutapa.
Synttärit
MITEN SYNTTÄRIT TOIMIVAT?
Kuinka paljon synttärit maksavat?
Synttärihinta sisältää sisäänpääsyn puistoon, juhlahuoneen tunniksi sekä valitun tarjoilupaketin. Hinnat vaihtelevat päivän ja valitun tarjoilupaketin mukaan. Ajantasaiset hinnat näet varausjärjestelmästämme täältä.
Synttäreillä on oltava läsnä vähintään 1 aikuinen, joka vastaa lapsista vierailun aikana. Aikuisista ei peritä synttärivieraina/-valvojina sisäänpääsymaksua.
ONKO SYNTTÄREILLÄ MINIMI OSALLISTUJAMÄÄRÄ?
Maksu hoidetaan paikan päällä juhlapäivänä.
VOIKO USEAMPI SANKARI JUHLISTAA SYNTTÄREITÄÄN SAMAAN AIKAAN?
Kyllä, voit lisätä varaukseen lisäsynttärisankareita. Lisäsankarin hinta on 10 €/lapsi.
Voit lisätä lisäsynttärisankarin jo varauksen yhteydessä tai tehdä muutoksia myöhemmin nettisivujemme kautta.
VOINKO MUUTTAA SYNTTÄRIVARAUSTANI?
Kyllä, voit muuttaa varaustasi viisi päivää ennen juhlapäivää nettisivuillamme.
Jos tarvitset muutoksia varaukseen myöhemmin tai vierailta tulee peruutuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia. Jos peruutuksia on vähemmän kuin kolme/vieraita tulee enemmän, tästä voi ilmoittaa paikan päällä juhlapäivänä.
VOINKO PERUA SYNTTÄRIVARAUKSEN?
Voit itse peruuttaa juhlat enintään 14 päivää ennen juhlapäivää suoraan verkkosivuilta.
Jos joudut peruuttamaan juhlat sen jälkeen, kun sinulla on ollut mahdollisuus peruuttaa ne itse, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia. Sairaustapauksissa lähempänä juhlapäivää ilmoita siitä Leo’s puistoon suoraan sähköpostilla tai puhelimitse.
SAANKO TUODA OMIA KORISTEITA, EVÄITÄ TAI KAKUN?
Puistossa on tarjolla herkullisia tarjoiluja ja värikkäitä koristeita. Omaa kakkua, tarjoiluja tai koristeita ei saa tuoda HopLop puistoon.
MITEN MONTA LASTA SYNTTÄREILLE VOI TULLA?
Maksimi osoallistujamäärä riippu puistosta ja valitusta juhlatilasta. Tarkemmat puisto- ja huonekohtaiset tiedot näet varauksen yhteydessä.
Jos juhliisi on tulossa enemmän lapsia kuin huonekapasiteetti sallii, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
MITEN MAKSU HOIDETAAN?
Maksu hoidetaan paikan päällä juhlapäivänä.
MITEN ALLERGIAT JA RUOKAVALIOT HUOMIOIDAAN?
Synttärivieraat voivat ilmoittaa allergiat ja ruokarajoitteet sähköisenkutsun yhteydessä. Voit myös ilmoittaa ne varauksen yhteydessä viisi päivää ennen juhlia.
VOINKO LÄHETTÄÄ KUTSUT?
Kyllä, voit lähettää sähköisiä kutsuja varauksen yhteydessä. Voit myös tulostaa paperiset kutsut täältä.
ENTÄ JOS TULEE MYÖHÄISIÄ PERUUTUKSIA?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia tai ilmoita muutoksista paikan päällä, jos peruutuksia on vähemmän kuin kolme.
VOIMMEKO LEIKKIÄ ENNEN JUHLATILAAN MENOA?
Synttäreillä leikkiaika, sisältäen 1h huoneajan, on neljä tuntia. Voitte saapua puistoon halutessanne ennen huoneajan alkua ja puistoon voi jäädä leikkimään huoneajan jälkeen. Saapumisaika ilmoitetaan varauksen yhteydessä.
Ryhmät
MITEN TEEN RYHMÄVARAUKSEN?
PITÄÄKÖ RYHMÄVARAUS TEHDÄ ETUKÄTEEN?
Kyllä, jotta voit hyödyntää edullisia ryhmähintojamme, tulee varaus tehdä vähintään 5 päivää etukäteen.
HALUAN TEHDÄ RYHMÄVARAUKSEN SEURAAVAN VIIDEN PÄIVÄN SISÄLLE - MITEN TOIMIN?
Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun selvittääksesi, voidaanko teidät ottaa vastaan lyhyen varoitusajan ryhmänä puistoon.
MITEN MAKSU TAPAHTUU?
Maksu suoritetaan paikan päällä saavuttaessa.
MAKSETAANKO RYHMÄVARAUKSESSA MYÖS AIKUISISTA?
Kyllä, kaikkien ryhmässä olevien tulee maksaa.
MITÄ ALENNUKSIA TARJOATTE YHDISTYKSILLE JA YKSITYISTEN RYHMIEN VARAUKSILLE?
Yhdistyksille ja yksityisille ryhmille tarjoamme jopa 30 % alennusta arkisin ja jopa 20 % alennusta viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. Huomaathan, että alennus lasketaan normaalista sisäänpääsymaksusta.
SAAMMEKO ALENNUSTA RUOASTA JA VÄLIPALOISTA?
Kyllä, tarjoamme alennusta ruoasta ja välipaloista, jos ilmoitat tästä varauksen yhteydessä ennen vierailua. Varausta tehdessä ilmoitat, haluatko syödä, ja kerrot myös haluamasi ruokailuajan. Ryhmävarauksessa kaikkien ryhmässä olevien tulee valita sama menu, ja ruokatoiveet tulee ilmoittaa henkilökunnalle saavuttaessa puistoon.
Jos teillä on isompi ryhmä, puisto ottaa teihin yhteyttä ruokailutoiveiden osalta.
KUINKA MONEN HENGEN RYHMÄN PITÄÄ OLLA KYSEESSÄ, JOTTA YHDISTYS- TAI YKSITYISRYHMÄALENNUS ASTUU VOIMAAN?
Kyllä, tarjoamme alennusta ruoasta ja välipaloista, jos ilmoitat tästä varauksen yhteydessä ennen vierailua. Varausta tehdessä ilmoitat, haluatko syödä, ja kerrot myös haluamasi ruokailuajan. Ryhmävarauksessa kaikkien ryhmässä olevien tulee valita sama menu, ja ruokatoiveet tulee ilmoittaa henkilökunnalle saavuttaessa puistoon.
Jos teillä on isompi ryhmä, puisto ottaa teihin yhteyttä ruokailutoiveiden osalta.
KUINKA MONEN HENGEN RYHMÄN PITÄÄ OLLA KYSEESSÄ, JOTTA KOULU-, ESIKOULU- TAI ILTAPÄIVÄKERHOALENNUS ASTUU VOIMAAN?
Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.
Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.
MONTAKO AIKUISTA RYHMÄSSÄ PITÄÄ OLLA MUKANA?
Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.
Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.
PITÄÄKÖ KAIKKIEN RYHMÄSSÄ TULLA SAMAAN AIKAAN PUISTOON?
Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.
Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.
VOINKO PERUA RyhmäVARAUKSEN?
Kyllä, voit perua vierailun viisi päivää ennen tilaisuutta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi
Tietoa yrityssaneerauksesta
Suljetaanko puistot?
Osana järjestelyä joudumme valitettavasti sulkemaan viisi puistoa: HopLop Lohja, HopLop Pirkkala, HopLop Tampere Linnainmaa, Leo’s Turku ja HopLop Vantaanportti. Nämä puistot ovat avoinna viimeisen kerran 10.11.2024.
11.11.2024 eteenpäin seikkailut jatkuvat 17 Leo’s ja HopLop puistossa ympäri Suomen kuten ennenkin ja ne kaikki löydät täältä.
Mitä tapahtuu lahjakortille, vuosiopassille, lippukortille tai kausipasseille?
11.11.2024 eteenpäin seikkailut jatkuvat 17 Leo’s ja HopLop puistossa ympäri Suomen kuten ennenkin ja ne kaikki löydät täältä. Pääsyliput ja passit ovat edelleen voimassa ja toimivat normaalisti. Olemme yhteydessä kiinni menevien puistojen Leo’s & HopLop Family -jäseniimme meilitse. Mikäli lisäkysymyksiä herää, asiakaspalvelumme palvelee täällä.
Mitä tapahtuu varatulle syntymäpäiväjuhlalle, voimmeko pitää sen?
Olemme yhteydessä kiinni menevien puistojen Leo’s & HopLop Family -jäseniimme meilitse. Mikäli lisäkysymyksiä herää, asiakaspalvelumme palvelee täällä.